mandag 26. januar 2009

Måtte bare...

Jeg måtte bare en rask tur innom å endere siden min litt... synes den var litt sånn...vi bikkjer sier tisper eller hubikkje, dere mennesker sier vist jente... Så siden min var litt jentete synes jeg. Hmmm tispete... hørtes ikke bra ut...hvor var jeg. Det er litt vansklig å fokusere på bare EN ting av gangen. Det er faktisk HEEEELT umulig det.

Vi skal vist til vetrinær etter på.... fatter sier at jeg kommer til å sove mens vi er der... skal ta bilder av skulderne mine og hoftene. Det hender vist at vi kan ha noen feil der.... Håper ikke jeg har det.

Og hvis fatter tror at jeg skal sove mens vi er det.... da tar han VEEEEELLLLDIG feil. Hakke planer om å gå glipp av ett sekund!

Nå må jeg avslutte... caro ville vist gjøre noe med sin blogg også... gleder meg til jeg blir stor og kan bestemme over han jeg!

Hade!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar