mandag 24. august 2009

Blei det av fattern?

Forgje dagen så var vi på berg for vi skulle konkurere...og det var en haug av andre der...sleit med å følge med på fatter og få med meg alt som sjedde på ustiden så når fatter sa på plass og noen andre hunder gikk bak fatter så bare måtte jeg sjekke hva som sjedde der nede...og fatter kom etter så da gjorde jeg nok det riktige selv om han dro meg tilbake til der vi var.

Jeg synes jeg var flink jeg..ikke fikk jeg en ensete gobit..eneste fatter sa hva at jeg skulle skjerpe meg...jeg var skjerpa jeg da..fatter som ikke hang med... bare se på bilde under....




Jeg er der jeg skal være jeg..men fatter er jo bak meg så da måtte jeg justere meg inn.... og dere..hvordan skal jeg få fatter til å forstå att sånn fellesdekk er kjedelig?

Ser ikke poenget med å bli liggende stille såååå lenge som det 2 min er...er en hel evighet det!

Nei, nå skal jeg ut..heidå!

Ps....fikk 3 plass...anner ikke hva det betyr men....fatter var fornøyd han...3 plass på klubbmesterskapet i follo brukshund klubb er vist ikke så dårlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar