onsdag 7. oktober 2009

Er for sjelden her inne....

Ser at fatter er inne på sin blogg masse ganger, men det er ikke jeg....det synes jeg er litt dårlig gjordt... Prøver å huske alt vi har gjordt siden sist....det er en del faktisk.

Vi har hvert på kurs med en som het ulrika Norell...hu hjalp fatter så godt hu kunne....ikke at jeg synes det hjalp. Så er vi ett sted med masse shefere og en man som heter sverre kirkemo....han gir fattern masse bra tips...ikke det at jeg er helt enig i de tipsene, men det er mere intressant å gjøre som fatter sier....han er roligere oftere....men at han krever at jeg skal se på han når den ene langhåra shefern går forbi, det kan han gleme altså. For den forteller meg med tydlige ord at den skal ta meg...og fatter hjelper jo ikke for han blir jo bare sinna på meg...det synes jeg er dårlig gjordt! Får håpe han kirkemo sier i fra til fatter at han må slutte med det.

Er ikke så lett å følge med på fatter om dagen...der så mye som er skumelt å sånn...i dag skvatt jeg når en henger kjørte i en sånn dump og det bråka..skvatt gjorde jeg i det jeg oppdaga at en med bære pose plutslig var ved siden av meg....er litt usikker på ting for tiden. Men fatter sier at det går over...håper det.

I dag skal vi trene sånn lydighet igjen...greit for meg så lenge vi ikke skal trene sånn teit fellesdekk! Bare ligge der å gjøre ingen ting...bortkasta.

I går kjørte vi masse bil, og vi stoppa ett sted jeg kjente igjen.....der jeg kommer fra. Men jeg fikk ikke være med inn...dårlig gjordt...og dere skulle kjent den lukta som satt på fatter...den lukta godt den! Kan ikke fjerne snuta mi fra den altså...fatter sa at det var lukt av halvsøskna mine....kjente lukta av morra mi, og en hann hund også...og søskna mine.

Nei, nå må jeg få fatter til å skjønne at der er på tide å gjøre noe.....hakke gjordt noe på nesten en time.

Hadet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar