onsdag 19. august 2009

En liten tur innom.

Det skjer en del fortiden. Masse trening å sånn. Det vil si sånn gå på plass trening...å stå. Og det skal vi altid gjøre når det regner... Fatter krever at jeg skal sette baken min på gresset...tror ikke han er klar over hvor kaldt det er..så han kan sette baken sin den der selv..så kan vi se om han setter rumpen sin ned der så raskt som han mener at jeg skal gjøre.

Jeg var ett sted fatter kalte bjerke..der var det mange mennesker å hunder der. Jeg ville jo leke med alle sammen. Det fikk jeg ikke lov til...noe usikker var jeg også. Men fatter..sjedd noe rart med han assa..for han var heeelt rolig, sa rolig nei..og han ga seg ikke før jeg gjorde det han ønska. Og når jeg gjorde det fikk jeg masse ros og en godbit.

Greier å ta livet litt mere med ro fortiden..vel til jeg får lukta av damer i nesa. Og dere jeg var der hvor det er masse hester og hunder å sånn. Hos peik og ajax. Ajax liker meg ikke tror jeg..peik prøvde å invitere til lex..så han tror jeg at jeg er venn med...i allefall når lita (rottisbærte) ikke var der.

Har finni ut at det kan lønne seg å høre på fatter...for da blir han så glad :)

Nei, nå er det på tide å gå ut på hverandan å sjekke tarfikken rundt blokka..hvem som kommer og går å sånn..fattern gidder jo ikke å holde seg oppdatert...så da får jeg gjøre det for oss.

Ha en super morsom dag...det skal jeg :)

Hejdå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar