tirsdag 24. mars 2009

Kjempe fin helg.

Jeg har hatt det kjempe fint i helgen. Vi har hvert masse ut...gått turer, lekt i skogen, og fått masse gobiter å sånn.

Jeg fikk vist til en perfekt budføring på søndag...og fatter hvar kjempe gla. Jeg veit da hvordan man gjør en budføring, jeg bare later som jeg glemmer hva det er innimellom. Kanke skjemme bort fattern heller da. Han må jo jobbe litt med saker å ting han også eller hva?

Det er kjempe vær i dag også, i går var jeg hos cahtrine, og lekte masse med kilja. Caro fikk fatter for seg selv i går, gjør ikke meg noe..hadde det kjempe fint sammen med cath jeg så. I dag skal vi gå en langtur sier fattern... ett sted jeg ikke har godt siden jeg var kjempe liten... lurer på hvor det er hen jeg... det finner jeg ut etter på.

Dere, fatter mener at jeg skal gå opp å se på han når vi går lineføring...og det uten at godbiten er der...jeg var lenge i tvil om jeg var med på det..men når jeg titter opp så får jeg godtbiten alikevel..ganske utspekulert han fatter.

Nå er det hunder på utsiden..må på hverandan å sjekke... kommer bilder fra helga seinere... fatter har ikke fått flytta de fra mobilen til datan enda.. men de kommer.

Hade!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar