mandag 9. mars 2009

Lurte fatter jeg :)

For at i går, så var vi å trente, og caro var med, han fikk trene også, men grinete det er han. For etter trening fikk jeg hilse på trix, en som fatter trener sammen med... kan jo ikke si at vi trener sammen,trix og jeg altså, for vi er jo aldri ute på likt. Også var sniff og smule der også, trix var kjempe kul...jeg var litt usikker på hvem og hvordan jeg skulle forholde meg til trix, for han har så myyyyye pels å sånn..og jeg har ikke sett så mange med så masse pels...så jeg prøvde det caro gjør med meg... da fikk jeg kjeft av fatter så da prøvde jeg å invitere trix til lek.. men han skjønte det ikke med engang... men etter hvert skjønte han det. Trix er en ok kar han... sniff var anderledes når caro ikke var med ut... hu skulle av en eller annen grunn holde fast snuta mi... jeg skjønte ikke helt det jeg... og jeg likte det ikke...når jeg sa stopp så stoppa hu. Så da var det greit.

Og vet dere hva... jeg møtte to sånne...trix var...collier i går kveld... 3 collier på en dag... ganske artig. Jeg hadde budføring med arne, menneske pappan til trix, han sa ett sånn rart ord.. marsj...da ble jeg sittende... når han sa bud så løp jeg rett inn på plass til fatter :) Fatter var kjempe fornøyd :)Og jeg kunne løpe litt for meg selv.


Fatter sier at han er stolt av meg.. for jeg prøver ikke å spise opp hunder som er sinte på meg og bjeffer masse... synes ikke noe om dem jeg... men det jeg vet er at så lenge jeg er på plass hos fatter... så skjer det meg ingen ting.. det synes jeg er bra å vite.

Jeg glemte jo å fortelle at jeg prøvde å be caro slutte å kjefte på trix.... for fatter tenkte at caro skulle få være med litt også... men den sur pompen der kunne fatter ha latt være i bilen.. trix hadde masse ukjente hunder rundt seg.... og var ikke helt sikker på verden også kommer caro og er sint for at trix ikke lar seg besnuses og godkjennes... og fatter som prøver å få taki caro...ble jo bare kaos... Så jeg gikk inn å kjefta og da ble caro enda mere sint. Fatter sier at vi gira opp hverandre.... jeg bare ba caro slutte å kjefte på trix jeg tenk!

Med caro i bilen fikk jeg kjempe god kontakt med smule, hu var kjempe morsom å leke med, vi lå på bakken og lekte godt sammen. Bytta på å dra igang leken... håpe jeg får leke med trix og sniff og smule flere ganger...

Dere kan tro jeg lurte fatter i går... først sjekker jeg ut buret til sniff og smule.. og blir motvillig med til vår bil.... fatter lukker buret å lukker bildøra... men jeg vil ut jeg...så jeg gjør det jeg pleier..graver på burdøra....og vips så er døra åpen...så neste dør...dytter på den å jeg... for det virka jo på bur døra...og så er jeg ute igjen... dere skulle hørt stemmen til fatter du når jeg kom løpenede.. han var kjempe overaska... så jeg greier å åpne låste dører...og lurte fatter godt :)


Dere.. ikke sant leker er til for å ødelegges? Fatter mener at de skal lekes med... men er ikke leke og det å rive istykker det samme da? Fatter må kjøpe flere leker snart.. har bare en basketball og fotball igjen å leke med.

Nå har jeg fått ut det jeg hadde på hjertet for denne gang... nå skal jeg ta en liten hvil før det er tur ut i masse våt kul rulle seg i snø!

Hade :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar