onsdag 4. mars 2009

Heisann.

Nå er det lenge siden jeg har hvert på bloggen min, jeg har trent sammen med søstrene mine fixi og fluffy , så var millie, mums, og mamma der også. Vel mamma var ute når jeg satt i bilen og hadde en pause. Det var ikke lett å konsentrere seg om fatter når vi var på treninga sammen med fam. Med det gikk nå etter hvert, bare å spise på godbitene det. Og det er morro å trene sammen med fatter.

Det er en ting... fatter har sagt ordet stå, men jeg kjenner ikke igjen signalene som passer med den lyden, så jeg prøver alt annet...og fatter blir vist frustrert... men hvorfor bruker han så mange rare signaler da? Jeg skjønner jo ikke bæret av hva han mener. Så sa han ordet stå, gjorde den bevegelsen med hånda og jeg viste hva jeg skulle gjøre. Kan da ikke være så vanskelig å gjøre det samme vær gang slik at jeg skjønner hva han mener. Er en orntlig raring han fatter.

Nå skjønner fatter hva han har gjordt feil, og at han har forvirra meg, så da er det håp om at dette ordner seg til slutt. At stå er stå hver gang...

Vet dere hva... sån budføring som jeg gjorde med torill... det skal jeg vist gjøre med mikkel også. Lurer på om jeg skal gjøre det med andre en dem jeg.... Finner jeg ut. Jeg fikk masse ros av mikkel når jeg kom til han...og det betydde at jeg skulle vist ha sånn bud med mikkel også.

Caro er en ornlig sur pomp fortiden...og i går så kastan opp.... caro vil ikke fortelle meg hva som er galt.. han ser bare dumt på meg. Men fatter fortalte meg at caro har vondt i magen, og fatter blir sint på meg maser jeg for mye med caro. Og jeg ikke hører på caro når han kjefter. Jeg jo prøver bare å hjelpe caro med å glemme at han har vondt i magen sin. Men det er vist ikke den riktige måten å gjøre det på.

I går var det masse av maten vår i stua, og fatter satt å jobbe med å dele det opp, vi fikk ikke lov til å bare forsyne oss... det skjønner ikke jeg helt, for da slipper han jo jobben med å dele det opp! Tror jeg må lære fatter hvordan gjøre dette slik at det blir enkelt for ham og mere mat på oss. Det er bare å la oss går rett til for sekken å spise oss så mette vi bare greier. Fatter mumler bak her noe om at vi ville spist til vi kasta opp og prøvd å få plass til mer. Å så da...det gjør da ingen ting.

Nå må jeg se om jeg kan få caro til å glemme magen sin litt.. må bare sørge for at fatter ikke oppdager det.

Ha det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar