mandag 16. februar 2009

Dager i solen.



Her har jeg endelig fått taki ballen fra caro, den er hvit så den synes ikke så godt. Men den er min. Men caro finner ofte andre ting å leke med, da tar jeg det også, men av en eller annen grunn så mister jeg de fleste lekene. Fatter sier det er fordi jeg er grisk og ikke har sjangs til å passe på alt selv. Og caro er eldre og er ikke dum.


Det er herlig å gå på tur med fatter om dagen, for jeg har på sele, og ikke halsbånd, så da blir han ikke sint og sånn når jeg finner lukter jeg BARE må følge. Og det synes jeg er kjempe topp. Han er en helt annen der han går bak meg. Mere avslappa liksom. Og jeg min frihet til å surre som jeg vil. Håper vi forstetter med denne måten å går tur på :)


Forgje kvelden dro vi ett sted å ble sluppet slik at vi fikk strekt på beina, også ser jeg caro og løper på han for å erte... da ble caro sint, lagde sånn hyl når jeg traff ham. Det gjorde vist vondt, det var jo ikke meninga da. Så jeg passer på hvor jeg løper nå altså. Og caro forteller meg tydlig hvem som er eldst. Dummen, men rett skal være rett, jeg skviser han unna når han skal kose med fatter....og fatter sier ingen ting til meg... hmmmm når jeg tenker meg om får caro kos samtidig.


Jeg koser meg på den verandan om dagen, caro vil bare være inne, men jeg kan være der ute minst ett kvarter av gangen. Det skjer noe hele tiden der. Folk og hunder som går forbi nedenfor. Må legge inn ett bilde til... jeg bruker halen til caro som håndtak... sjekk bak hesten på bilde under... der ser dere peik som bruker beinet til ajax som håndtak... peik er ne 8 dels rottis. Så noe har vi til felles ;)
)
Dere ser anka og leiv vidar. Anka er menneske, leiv vidar hesten. I tilfelle det skulle være noe tvil.
En leke....caro som sover...det må vi gjøre noe med...hejdå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar