mandag 2. februar 2009

Trening.

I går trente vi på ett helt nytt sted, jeg var først og fikk løpe masse, jeg kom under tvil når fatter ropte. Vi trente noe fatter kaller apport og jeg gjorde vist alt riktig så fatter stå bare å måpa han. Merka det på han at han var overaska.. hvorfor han var det må du ikke spørre meg om. Og vet dere hva jeg fikk løpe med apporten i munnen når jeg satt pent påplass.

Og så skulle jeg ligge i dekk. Det var ikke lett, for torill og arne stod å prata.. kanskje de hadde noe spennede. Jeg måtte bare reise meg å sjekke. Da ble fatter sinna da. NEI sa han med streng stemme også måtte jeg legge meg igjen. Og vet dere hva, uansett hva jeg gjorde, satte meg, ble med fatter, snuste, så måtte jeg ligge helt stille. Og når jeg gjorde det fikk jeg godbiter. Og når jeg ikke satte meg opp før fatter sa sitt opp... så fikk jeg ros.

Vi jobba med stå også, den første var perfekt i følge fatter.. det veit jeg vel og det gidder vi ikke gjøre to ganger.. så neste stå etter på den bevega jeg poten mine på. Kanke skjemme bort fatter og gjøre alt perfekt hver gang heller.

Også tok fatter med meg til en trapp som det var huller i... den var litt skummel, og fatter gikk bare fra med når jeg ikke turte gå ned, men jeg fikk KJEMPE masse ros når jeg turte gå ned selv. Da var jeg litt stolt.

Caro og jeg maser på fatter og bilder. Men han har vist masse å gjøre frem over. Men vi skal fortsette å mase til han legger ut bildene.

Nå må jeg videre... ser noe som er HELT som ligger på gulvet.. det kan vi ikke ha noe av!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar