mandag 9. februar 2009

Jippi masse snøøøøøøøøøøø!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fatter synes ikke det er så morro med mye snø, men det synes jeg. Man kan sprette som en kenguru og man kan bli borte i snøen, og nesten drukne. Drukne er ikke fult så morro. Er litt sliten nå egentlig, men det er slik det er med mye snø.


Jeg har hatt noen spennede dager, som da han vertinæren lyste meg i øya og kennel mamma anne-marit dryppa noe i øya mine. Det likte jeg dårlig og dessuten så fikk jeg ikke hilse så mye på kennel mamma. Det var inn og ut av bilen, så inn til vetrinæren og der inne fikk jeg ikke røre hodet mitt i det hele tatt. Dumt synes jeg det var. Men jeg satt nå stille til slutt og fikk masse ros. Og kos. Så ble vi liggende i bilen litt. Fatter sa han var på foredrag, og at han fikk med seg noen viktige detaljer. Det var på.....onsdag. Resten av dagene har det vært lufting i snø og enda mere snø.


I dag fikk jeg frokost, først luft så frokost, så fikke jeg margbein med noe som var iskaldt og veldig godt. Fatter var borte en stund, det gjorde ikke noe, for caro og jeg sov vi mens han var borte. Og når han kom hjem lekte vi med ball, var med på tur i veldig dyp snø. Kjempe morro altså, men det tar litt på. Var i dyp snø i går også, men fatter lar oss styre det selv. Han presser oss ikke til å gå i dyp snø, vi velger selv. Så fatter og jeg bytta på å leke brøyte bil. Og vet dere hva? Fatter har begynt å be meg gå bak når vi går på trange stier å sånn. Maken til frekkhet... men det slår ikke fatters neste på stand... sjekk bilde under....
Fatter påstår at han ikke får plass til beina sine mens jeg ligger under databordet å venter på tur til å skrive... Han har da ikke så store føtter! Det er akkurat nok plass til meg og der er det som teller.
Tror fatter er litt sliten om dagen...fikk ett bilde og stor klem fra mutter i går, mamma fancy, og han takka ikke for det før i dag. Vet at fatter har hatt masse å gjøre, møter å sånn, så jeg tillgir han for denne gang.
Sofan ble ledig..hade!

1 kommentar:

  1. Skulle nok tro at ikke det ble trangt om plassen under der...har vel ikke så store bein!!!!!

    SvarSlett