søndag 22. februar 2009

Snø er kuult!

For att det er det tenk. I dag foreksempel rulla jeg meg i snøen, det også skle jeg nedover på ryggen. Det var så morro at jeg bare måtte gjøre det flere ganger. Kjempe KUUUUUULT var det... og at det er dyp snø bryr ikke jeg meg noe om... det er morro. Spesielt å gå i mine egen spor som jeg har laga selv. Jeg må jo lage dem, for man kan jo ikke bæsje der man går..det må man jo gjøre lengst mulig unna der man går.

Det å gå på fatters venstre side, og høre på han lønner seg vist.. for man får godbiter og leker å sånn når man gjør det. Og det liker jeg. Og fatter blir så glad å stolt når jeg gjør det... går ved siden av og hører når han roper. Han vokser liksom noen cm når jeg og caro gjør som han vill...

Idag trente vi budføring igjen... det er jo ikke noe problem... det er jo ikke noe vanskelig i det hele tatt... er jo bare å løpe fra den ene til den andre... jeg må bare være helt sikker på at det ikke kommer noen flere godbiter før jeg løper! Så kan jeg løpe til neste godbit... Men i dag fikk jeg en leke i steden for godbit... den tok jeg med meg langt fra fatter og lekte med den der. Kjempe morro.

Er litt sliten altså, for jeg har jo hjulpet til med å tråkke i veien for fatter når han har måka verandan, jeg og caro gjør en god jobb der.. jeg vil si at jeg gjør en bedre jobb en caro der, for caro flytter seg når fatter spar der caro står. Jeg derimot, jeg blåser i om han løfter spaden med poten min på jeg. Jeg flytter meg ikke før han sier at jeg skal gjøre det. Og når vi har gjordt det..tråkka i veien, så begynner caro og jeg å ta fra hverandre lekene til den andre.

Caro er litt dum synes jeg..for han lar meg ikke sjefe. Synes han kan la meg sjefe jeg. Fatter BER meg roe ned når jeg ligger å knurrer på caro. Han mumler noe om å vente med å knurre til caro virkelig er i nærheten av leka jeg har og ikke når han er 5 m unna. Jeg er sikker på at caro sikkert kommer til å ta leka selv om han ikke ser på meg eller utfordrer meg. Jeg gjorde noe dumt her jeg... knurra på fatter når han skulle ta fra meg leka... vi skulle sove vist. Fatter sa rolig nei, og tok leka alikevel.... så nå knurrer jeg ikke. Får ikke skremt vekk fatter gitt.....

Nei, nå er det snart mat kjenner jeg...og jeg har vist lagt på meg. For det var fatter og torill enige om i dag...de klappa og kjente på meg. Samma for meg..bare jeg får maten min!

Men først en lufte og markerings runde.... hade.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar